1. Zdefiniuj grupę docelową
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to duże plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg bądź innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które zazwyczaj reklamują towar czy usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Rozsądnie wybierz lokalizację
Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje ogromnie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu powinien opierać się na typu reklamowanego produktu albo usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnóstwo czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się niekonwencjonalnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Niebanalne wpływy na reklamy zewnętrzne są ważne, ażeby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna z najbardziej udanych kampanii była nadzorowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który wybierał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, bowiem była tak inna od owego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie i jak dać im wartość, której dodatkowo nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w niezwykły sposób, by ludzie zauważyli to, jak idą ulicą bądź przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.